Kubek czy filiżanka z nadrukiem – co wybrać dla firmy?

Kubek czy filiżanka z nadrukiem – co wybrać dla firmy?

Nie od dziś wiadomo, że gadżety reklamowe są niezbędnym elementem wyposażenia. Szczególnie wtedy, gdy organizuje eventy marketingowe, ale także podczas jej codziennego funkcjonowania. Zarówno kubki, jak i filiżanki są niezwykle uniwersalne. Istnieją jednak między nimi drobne różnice, które warto poznać przed ich zakupem. 

Funkcje reklamowe kubków i filiżanek firmowych

Sprawne i efektywne działania bez koncepcji marketingowej w wielu przypadkach nie jest możliwe. Mówi się, że reklama jest dźwignią handlu i nie bez powodu. Istnieją różnie sposoby komunikacji z klientem, jednak za każdym razem to właśnie reklama powinna budować pozytywny obraz przedsiębiorstwa, przekazywać informacje o produkcie lub usłudze, zachęcać swoim przekazem i zapadać w pamięć odbiorcy. W dobie nowoczesnych kanałów dystrybucji reklamy, wiele firm zapomina o tych najprostszych i stosowanych od lat. Gadżety reklamowe, takie jak kubki czy filiżanki z nadrukiem, odgrywają znaczącą rolę w budowaniu wizerunku marki i funkcjonowaniu w świadomości klienta. Gadżety reklamowe wzbudzają pozytywne skojarzenia. Klienci lubią być obdarowywani, ponieważ wtedy czują, że firma o niego dba. Rabaty, promocje czy gratisy to elementy niezwykle skutecznego marketingu, które dają gwarancję, że klient wróci do firmy z kolejną usługą. To właśnie dlatego ważnym jest, aby kubki i filiżanki z logo firmy miały określony design, zgodny z założeniami firmy, a także z grupą docelową, do której ma trafić. Należy jednak pamiętać, że taka komunikacja reklamowa musi być czytelna dla klienta, a także powinna odpowiadać na jego potrzeby estetyczne. 


Kubki i filiżanki z własnym nadrukiem: 

  • są miłym gestem, który jest dobrze odbierany przez klientów;
  • sprawdzają się lepiej niż papierowa wizytówka, ponieważ kubek jest używany codziennie;
  • łączy w sobie funkcję reklamy i prezentu, dlatego kubek może być rozdawany na targach czy bezpośrednio w siedzibie firmy;
  • kubek z nadrukiem, który jest codziennie używany, pomoże klientowi zapamiętać markę i jej logo, wzmacnia więzi z klientem;
  • taki gadżet reklamowy zwiększa rzetelność marki i wpływa na jej pozytywny odbiór;
  • niekiedy może okazać się tańszą i skuteczniejszą formą reklamy;
  • taka forma reklamy może wpłynąć na wzrost sprzedaży.

W jakich sytuacjach kubki sprawdzają się jako wyposażenie firmy?

Ich pierwszym i najczęstszym zastosowaniem jest traktowanie kubka jako elementu wyposażenia firmowej kuchni. Ten sposób użytkowania sprawia, że staje się on częścią spójnej identyfikacji wizualnej firmy. Drugim sposobem na wykorzystanie kubka z logo jako gadżetu reklamowego jest nadanie mu funkcji prezentu. Dlaczego? Jest on po prostu użyteczny. To nie kolejne, niechciane urządzenie, które będzie się pokrywać coraz grubszą warstwą kurzu, a przedmiot użytku codziennego. Jest używany również wtedy, gdy odwiedzają nas nasi klienci. Firmy mogą znacznie zwiększyć swoją widoczność w grupie docelowej odbiorcy za pomocą prostego kubka z logo. 


Filiżanka z nadrukiem – kiedy będzie lepszym wyborem?

Filiżanki są znacznie mniejsze niż kubki, dlatego świetnie sprawdzą się, jeżeli firma posiada ekspres do kawy. Trzeba jednak przyznać, że tego typu naczynia mogą być mniej uniwersalne, ponieważ nie są do końca praktyczne, by parzyć w nich herbatę. Jeżeli jednak większość osób w biurze pije kawę, to zakup filiżanek z nadrukowanym logo będzie doskonałym pomysłem. Filiżanki są dużo bardziej eleganckie i nietypowe. Jeżeli w Twojej firmie odwiedzają Cię kontrahenci – postaw właśnie na nie. 

Jaki kubek lub filiżankę z nadrukiem wybrać?

Jeżeli chcesz, aby Twój kubek czy filiżanka z nadrukiem była naprawdę wyjątkowa i atrakcyjna, nie możesz zamówić gadżetu słabej jakości. Zaszkodziłoby to wizerunkowi Twojej firmy i pozostawiłoby jedynie niesmak. Nie powinno mieć znaczenia, czy robisz zakup z myślą o swoich pracownikach, czy klientach. Wybieraj filiżanki i kubki reklamowe starannie, biorąc pod uwagę wszystkie możliwości na rynku. Szczególnie w okresie zimowym polecane są kubki o wysokich właściwościach zatrzymywania ciepła. Można zamówić też filiżanki z podwójnymi ściankami, które utrzymują ciepło kawy. Świetnej jakości kubki i filiżanki z nadrukiem znajdziesz tutaj https://ceramika-reklamowa.com.pl/k/kubki-reklamowe/

Zarówno kubki, jak i filiżanki z nadrukiem są świetnym sposobem na promocję Twojej firmy i zwiększanie jej świadomości. Jeżeli Twoi pracownicy piją głównie kawę, a kubki z logo Twojej firmy mają być jedynie elementem reklamowym – postaw na kubek. Jeżeli jednak w Twojej firmie odwiedzają Cię kontrahenci i chcesz zrobić na nich dobre wrażenie – filiżanki z nadrukiem będą lepszym wyborem. 

Dodaj komentarz