9 lat działalności Vivre – sprzedaż o wartości ponad 261 milionów EUR i ponad 1,1 miliona klientów w 9 krajach Europy

9 lat działalności Vivre – sprzedaż o wartości ponad 261 milionów EUR i ponad 1,1 miliona klientów w 9 krajach Europy

Vivre świętuje 9. rocznicę rozpoczęcia działalności, osiągając sprzedaż w wysokości ponad 261 milionów EUR w dziewięciu krajach Europy Środkowej i Wschodniej. Zgodnie z dotychczasowymi danymi firma dotarła do ponad 1,1 miliona klientów i do końca 2021 roku zamierza przekroczyć liczbę 1,4 miliona unikatowych klientów, którzy przynajmniej raz dokonali zakupu na platformach Vivre.

W pierwszym kwartale tego roku sprzedaż firmy wykazywała tendencję wzrostową, notując wzrost o około 28% w porównaniu do analogicznego okresu roku poprzedniego. Uruchomiona w 2020 r. linia biznesowa Vivre Marketplace, która ułatwia sprzedawcom detalicznym sprzedaż produktów na platformach Vivre, również przeżywa rozkwit i obejmuje już ponad 500 aktywnych dostawców.

Jeśli chodzi o całkowitą liczbę zamówień zrealizowanych w ciągu 9 lat istnienia Vivre, do klientów w Rumunii i pozostałych ośmiu krajach, w których działa firma, trafiło 6,3 mln paczek, z czego większość jest dystrybuowana w Rumunii, Bułgarii, na Węgrzech i w Chorwacji. Najbardziej poszukiwaną kategorią produktów były meble, które w ciągu dziewięciu lat istnienia firmy wygenerowały sprzedaż w wysokości ponad 80 milionów EUR.

„Dziewiątą rocznicę Vivre obchodzimy w dziewięciu krajach, z wielkimi planami konsolidacji rynków, na których działamy. Ostatni rok pokazał nam, że branża e-commerce może się tylko rozwijać, dlatego chcemy nadążyć za szybkim tempem wzrostu tego segmentu rynku i w najbliższych latach stać się głównym miejscem sprzedaży wyposażenia domu i artykułów wystroju wnętrz w regionie. Wzrost w pierwszym kwartale 2021 roku przebiegał zgodnie z prognozą wzrostu na ten rok, która wynosiła 30%, co daje nam pewność, że możemy skierować ważne inwestycje we wszystkich obszarach biznesowych, aby zaoferować naszym klientom unikatowy design w jak najkrótszym czasie i w atrakcyjnych cenach” – powiedziała Monica Cadogan, dyrektor generalna i współzałożycielka Vivre.

6 maja 2021 roku Vivre wprowadziła kampanię z rabatami do 80% na meble, sofy i fotele, tekstylia domowe, akcesoria do kuchni i jadalni, dekoracje, dywany, artykuły lifestyle’owe i wiele innych.

Vivre

Vivre to główny podmiot e-commerce w branży wyposażenia domu i artykułów do wystroju wnętrz w Europie Środkowo-Wschodniej, założony w 2012 roku przez rumuńskich przedsiębiorców, prowadzący sprzedaż w 9 krajach Europy Środkowo-Wschodniej: Rumunii, Bułgarii, na Węgrzech, Słowacji, w Słowenii, Czechach, Chorwacji, Polsce i Grecji. Ponad 150000 pozycji mebli, dekoracji, tekstyliów i akcesoriów 1000 marek z całego świata jest dostępnych na mobilnych stronach i aplikacjach Vivre. Vivre oferuje tysiące nowych produktów każdego dnia dla tych, którzy chcą zostać swoimi własnymi designerami.

Źródło: Vivre

Źródło informacji: PR Newswire

Dodaj komentarz