Reklama Google Ads w wyszukiwarce czyli dlaczego warto ją prowadzić i jakie korzyści może przynieść

Reklama Google Ads w wyszukiwarce czyli dlaczego warto ją prowadzić i jakie korzyści może przynieść

Z reklamą Google Ads stajemy się widoczni w płatnych wynikach wyszukiwania, czyli w tych, które pojawiają się jako pierwsze, nad wynikami organicznymi. Przekonaj się, dlaczego warto poświęcić część budżetu przeznaczonego na online marketing właśnie na takie działania.

Co sprawia, że warto zainteresować się kampanią Google Ads?

Reklama Google Ads pozwala dotrzeć do odbiorcy za pośrednictwem reklam tekstowych, reklam graficznych i reklam produktowych. Mamy także możliwość utworzyć m.in.:

1. kampanie wideo;

2. kampanie promujące aplikacje.

Dostępność tylu opcji sprawia, że mamy okazję wybrać narzędzia, które najbardziej nam odpowiadają, i które najlepiej pasują do naszego produktu/usługi i do preferencji grupy odbiorczej. Na tym jednak elastyczność oferowana przez kampanie Google Ads się nie kończy.

Przydatnymi udogodnieniami mogą okazać się dostępne rozszerzenia. Jeśli chcemy, możemy nasze reklamy wzbogacić o np. rozszerzenia graficzne, formularze, objaśnienia, lokalizację czy linki do podstron. Każde z nich ma na celu zwiększyć atrakcyjność przekazu i tym samym dodatkowo zachęcić odbiorców do kliknięcia w reklamę. Działa tutaj jeszcze jedna, dość sensowna zasada – im więcej rozszerzeń, tym nasza reklama staje się bardziej widoczna, bo zajmuje więcej miejsca.

Co jeszcze da Ci kampania Google Ads?

1. Trafisz do konkretnej grupy odbiorców

Usługa jest zaprojektowana w taki sposób, by Twoja reklama wyświetlała się konkretnemu typowi potencjalnych klientów. W tej sytuacji mamy więc do czynienia ze znacznie większą skutecznością niż ta, oferowana przez ogólnodostępne reklamy np. telewizyjne, czy uliczne. Trafiamy bowiem do grupy, która naprawdę jest zainteresowana tym, co znajduje się w naszej ofercie.

2. Szybko zauważysz efekty

Dobrze zaplanowana kampania Google Ads nie pozwoli Ci się niecierpliwić, bo rezultaty można dostrzec błyskawicznie. Wystarczy kwadrans, by reklama pojawiła się w sieci.

Stań się widoczny

Osoby interesujące się online marketingiem doskonale znają różnice między reklamą a wynikami organicznymi. Większość Twoich potencjalnych klientów korzystających z internetu nie odróżnia jednak tych dwóch rzeczy. Im wyżej plasujemy się na liście wyników, tym większe zaufanie mają do naszej marki. Warto podkreślić także to, że nie brakuje internautów, którzy wiedzą, na czym polegają kampanie Google Ads i przedsiębiorstwa, dysponujące budżetem na takie działania, postrzegają jako bardziej profesjonalne i rzetelne.

Artykuł powstał przy współpracy Agencji SEO i SEM Internetica.

Dodaj komentarz